RVA

Renáta Virtuális Adminisztrátor

Az Ön Virtuális Adminisztrátora

Tehermentesítem vállalkozását, így időt, pénzt takarítok meg Önnek!

Minden vállalkozó legfőbb kincse az idő!

Ha a cégvezető bevétel- és cégnövekedést szeretne elérni nem veszhet el a mindennapi adminisztrációban! Hisz ideje nagy részét a papírmunkák tömkelege felemészti! Ezért tudja, hogy delegálnia kell, mégpedig úgy hogy az költséghatékony, pontos és hozzáértő is legyen! Ennek kapcsán segít az RVA online irodája!

A cégvezetőt többé nem terhelik az időrabló feladatok. Mindennapjait végre újabb projektek, üzleti lehetőségek illetve befektetések kutatására, fejlesztésére fordíthatja!

A virtuális adminisztrátor biztosítja a mindennapi feladatok zökkenőmentes működését, valamint a szolgáltatás teljes egészét az ügyfél igényeihez igazítja.

Virtuális adminisztrátorként olyan adminisztratív feladatoktól tehermentesítem, melyeket ki tud szervezni.

Ilyen feladatok például:

  • könyvelői kapcsolattartás
  • Ügyintézés Ügyfélkapun keresztül
  • adatrögzítés – ügyviteli feladatok
  • beérkező e-mailek kezelése, kérésre megválaszolása
  • online felületek kezelése, így a tartalmak mindig frissek, ezáltal partnerei figyelmét is felkeltheti, hirdetési hatékonyságát is tovább növeli
  • naptár kezelése, határidők figyelése