RVA
Renáta Virtuális Adminisztrátor
Az Ön Virtuális Adminisztrátora
Tehermentesítem vállalkozását, így időt, pénzt takarítok meg Önnek!
Minden vállalkozó legfőbb kincse az idő!
Ha a cégvezető bevétel- és cégnövekedést szeretne elérni nem veszhet el a mindennapi adminisztrációban! Hisz ideje nagy részét a papírmunkák tömkelege felemészti! Ezért tudja, hogy delegálnia kell, mégpedig úgy hogy az költséghatékony, pontos és hozzáértő is legyen! Ennek kapcsán segít az RVA online irodája!
A cégvezetőt többé nem terhelik az időrabló feladatok. Mindennapjait végre újabb projektek, üzleti lehetőségek illetve befektetések kutatására, fejlesztésére fordíthatja!
A virtuális adminisztrátor biztosítja a mindennapi feladatok zökkenőmentes működését, valamint a szolgáltatás teljes egészét az ügyfél igényeihez igazítja.
Virtuális adminisztrátorként olyan adminisztratív feladatoktól tehermentesítem, melyeket ki tud szervezni.
Ilyen feladatok például:
- könyvelői kapcsolattartás
- Ügyintézés Ügyfélkapun keresztül
- adatrögzítés – ügyviteli feladatok
- beérkező e-mailek kezelése, kérésre megválaszolása
- online felületek kezelése, így a tartalmak mindig frissek, ezáltal partnerei figyelmét is felkeltheti, hirdetési hatékonyságát is tovább növeli
- naptár kezelése, határidők figyelése